piątek, 14 maja 2010

polecamy



Kalina jest fotografem.
W momencie, gdy zawiodła się na swoim partnerze i przestała wierzyć w swój talent, dostaje propozycję wyjazdu w Bieszczady i zrobienia zdjęć do albumu.
Z chęcią podejmuje się tego zadania.
Ma to być dla niej czas na przemyślenia i podjęcie ważnych decyzji.
Rzeczywiście wyjazd pozwoli jej spojrzeć w głąb siebie, a także zdobyć dystans do siebie.
Wśród górskich pejzaży bohaterka odnajdzie świat z jednej strony piękny i spokojny, w którym pozna smak oddania i miłości, a z drugiej - tajemniczy i przerażający, pełen nienawiści, zemsty i niebezpieczeństwa.
Książka dzięki niezwykle wartkiej akcji wciąga bez reszty!


  - Gdzie jestem?!
    Mężczyzna nie odpowiedział. Nie zrozumiała dlaczego, ale poczuła się zagrożona.
  - Co chcesz ze mnę zrobić?! Dlaczego mnie tu trzymasz?! - pytała wzburzona.
    Uniósł jedną brew, jakby w zdumieniu, ale jego twarz pozostała bez wyrazu.
  - Powiedz mi kim jesteś!
  - Człowiekiem, który prawdopodobnie uratował ci życie, więc może zamiast mnie atakować,
    mogłabyś zacząć od "dziękuję"? Nie sądzisz?
    Spojrzał na nią chłodno.
  - A teraz lepiej zjedz, żeby mój trud nie poszedł na marne.



Barbara Kowalska
Ludzie to wilcy


Wydawnictwo Zysk i S-ka
Poznań 2008
stron: 485
oprawa miękka
cena: 35,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz