niedziela, 11 kwietnia 2010

polecamy


Książka - kołysanka dla najmłodszych i trochę starszych.
Dawno temu, tam gdzie mieszkał niedźwiedź przywędrowała grupa krasnali i urządziła sobie w górach obozowisko. Czas spędzali na zabawie i harcach do momentu, gdy dotarła do nich wieść,
że są  na świecie dzieci, które nie mogą zasnąć.
Krasnal śpioch wiedział, jak temu zaradzić:

Ucho wtulam w mchu poduchę
(prostą na brak snu mam radę),
w ciszy leżę i już słyszę
strojnych tonów kanonadę.

Ziemia spod mchu dla mnie śpiewa!
Językami z różnych krajów!
ledwie zacznie swą balladę
ja już jestem w sennym raju.

Do książki dołączona jest płyta z kołysankami w językach Europy śpiewanymi przez Grażynę Auguścik.
Wokalistka wraz z zespołem świetnych muzyków stworzyła wyjątkowe utwory.
Spokojne kołysanki w jazzującym klimacie są ukojeniem przed snem nie tylko dla dzieci.


Dorota Hartwich
Dobrej nocy i sza

Wydawnictwo Format 
Łagiewniki 2008
Ilustracje: Jerzy Głuszek
Oprawa : twarda
Stron: 40
Cena: 34,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz