poniedziałek, 26 kwietnia 2010

polecamy


Mały Antoś po pierwszym dniu w przedszkolu, nie może zasnąć. Wspomina sobie wszystkie zdarzenia minionego dnia, co wcale nie jest miłe. Na pomoc przychodzi mu Anioł Stróż i razem analizują zachowanie chłopca. Po takiej rozmowie Antoś spokojnie zasypia i następnego dnia wieczorem, nie może doczekać się kolejnego spotkania ze swoim Aniołem Stróżem.
Rozmowy tym razem dotyczą trudnych spraw i pojęć np. dusza, sumienie, wybaczenie, skrucha, jak odważyć się powiedzieć "przepraszam".

- Dlaczego podstawiłeś nogę Kamilce? Upadła,zbiła kolano,bardzo ją bolało!
- To tak ze złości na to całe przedszkole! Nie chciałem,żeby ją bolało.
- No ja myślę! Mam nadzieje,że jutro ją przeprosisz.
- Naprawdę muszę to zrobić?!
- Oczywiście.Trzeba przeprosić.
- A będziesz przy mnie?
- Przecież cały czas ci mówię, że jestem i będę zawsze.


Elżbieta Śnieżkowska-Bielak 
Rozmowy z Aniołem Stróżem.
O tym,czy łatwo być przedszkolakiem.

inne tytuły z serii:
O poszukiwaniu prawdziwych rycerzy
O mówieniu prawdy i zwyciężaniu lenistwa.
O świętach, prezentach i innych ważnych sprawach.


Edycja św. Pawła
Częstochowa 2008
Ilustracje: Marcin Piwowarski
Stron: 35 
Oprawa: miękka
Cena: 9,95

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz