wtorek, 30 listopada 2010

polecamy


On - dystyngowany starszy pan.
Ona - młoda, piękna, szalona.
Oni - poeci, których połączyło uczucie.

Historia ich związku opisana w listach. Pozwolono nam wkraść się w tę korespondencję i pobyć z Jeremim i Agnieszką w ich świecie. Jest to niezwykle fascynujące wtargnięcie!

Książka przepięknie wydana, okraszona zdjęciami, rękopisami, komentarzami, wraz z płytą, na której listy czytają Magda Umer i Piotr Machalica, stanowi integralną całość.

Polecam na zimowe wieczory! I nie tylko!

Kochany, no popatrz: ujawniły się wreszcie między nami straszliwe różnice charakterów...(...) 
Wcale nie wygłupiam się tak bardzo! Zrobię wszystko, żeby się poprawić, żebyś był ze mnie zadowolony i żebyś nie myślał o mnie źle. Tylko się  nie zniechęcaj! (...)
Całuję Cię najmocniej jak umiem, do listu dołączam gumę do żucia dla Kota. Ciekawe, czy dojdzie.
Przyślij mi Twoje zdjęcie, bo, to co miałam, to mi się zgubiło!



Agnieszki Osieckiej i Jeremiego Przybory listy na wyczerpanym papierze.

Ułożyła i opatrzyła przedmową i komentarzami Magda Umer.
Wydawnictwo Agora
Warszawa 2010
Oprawa miękka
Stron: 216
Cena 39,90

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz