piątek, 18 maja 2012

Wieczór z Iwoną J. Walczak




 Wieczór Autorski  pisarki Iwony J. Walczak.

  poniedziałek, 21 maja, godz. 19.00, wstęp wolny!

 
Wielkopolanka, geografka, pasjonatka fotografii i pisarka, której książki przenoszą czytelnika w zakątki ludzkich myśli, spostrzeżeń, dylematów,  
w piękne miejsca w Polsce i Europie,
 a także do naszego miasta Poznania. 
Autorka opowie o swojej pasji do pisania i innych fascynacjach.

Współorganizatorem spotkania jest Wydawnictwo Replika.


Fragment książki "Nagie myśli":
"Kilku przechodniów skracało sobie drogę, między drzewami z szadzią na gałęziach przemierzając aleje skweru za Centrum Kultury " Zamek".  Wyczułam pośpiech, niczym nieuzasadnioną nerwowość. Zdążyć, zakończyć, wywiązać się z obowiązków.(...)
Autobus dojeżdżał na mój przystanek, mijaliśmy właśnie osiedle Kopernika. Wszystko zasypał śnieg, trzeba było bardzo uważać na chodnikach. I na jezdni.(...)
W torbie wiozłam pudełko z mosiężną kołatką. Cacko udało mi się wylicytować na aukcji internetowej dzień po tym, gdy przyszła ta okrutna wiadomość.
Cieszyłam się z nabytku. To był śliczny, bardzo stary bzdecik. Przymocuję go na drzwiach wejściowych do domu. Nie na tych, co są teraz - kupię nowe, zlecę wstawienie, bo na tych obdartych przez psa żadna kołatka nie miałaby odpowiedniej prezencji.
Tak, drzwi, to pierwsza rzecz, o której powinnam pomyśleć.(...)"


Wydawnictwo Replika
Poznań 2011
Oprawa miękka
Cena: 29,90
stron 344

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz